BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

aku SUDAH gila MAA...

                assalammualaikum... aku dah gila la.... knp aku buat sesuatu yang tak patt aku buat .... ? knp aku terlepas ckp...? haih ... aku malu ar... ish... dengan tuu aku terpaksa kurang layan dia.... kurang chat kt FB ... kurang dekatkan diri dgn dia... entah knp... aku jadi kaku bila dia  da kt tepi aku... aku jadi cam tak tentu arah.. kejap ke kutub utara.. kejap ke kutub selatan... aku tak tau la knp aku jadi gila smapai cm nih?? hmmmm.... ok, end this story... yg peliknya, akk aku yang lbh lbh nak ckp dgn dia... haih... aku jelez ka?? xda ar.. dia dah da org yg ia uka kan.. so, aku as he's sister must give support.... ok2... 


             nie cerita len lak... aku da la seorg dak nih.. dia kwn akk aku.. so, dia akn cerita pe yg berlaku pagi pagi kat kak aku... yea r.. kmi bertugas satu group.. and then, bila aku balik ja umh mesti akk aku cerita pasal dia.. dia kata aku takot dgn dia... hahaa... mna da aku takut dgn dia... aku takut kekasih pujaan hati dia marah aku... raksasa mengamuk lagi teruk tuu... 

FOR END THIS ENTRY.. PLES.... HELP ME... I NEED YOU ALL...
AKU TAKUT... MALU.... HAIH... MCM2 AR

0 comments: