BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8, 2010

.................................(T_T)

salam.. aku xda tajuk nak bubuh..aku da byk masalah la nih..aku rasa cam aku nih dah tak wujud dlm bumi nih.. korang nak tahu knp?? ye ar..skunk nih aku da maslah dgn minah nih...aku dah ngadu kat family aku tapi xda sapa yang phm persaan aku...cuma kakaK aku ja yg faham...mak aku lak asyik sokong ank org ja...ank sendiri tak sokong pun..hmmm~ mmng nasib aku ka?? haiya...aku dah xthn nih..cm nk ja bgi thu si mak kpd minah nih..sbbkn aku syg kat mak aku lah aku tak bg thu klu tak..dah lma aku bg thu..biar dia mampus... lagipun..dia dah lebih...kesabaran seseorg pun da had dia jugak kan? cam aku la...tapi uat masa nih aku still ag sabar dgn dia...entah la smpai bila dia nak uat dosa...ish2...hah!! lagi satu...aku bru ingat..ini lak kes CARI PASL DGN DAK BEK..nih hah.kls 2a3 nih dengki kat kat kls kmi...sbb da la pasngan yang aku kata tuh..yg dok cium2 tu..hah..ingatkan??..ok2.. depa dengki la kt kami...stu ary tu kan..depa sorok beg aku..dh la ada benda yang berharga bg aku..duit, jam...fuhh..pa agi aku dah xthn ar...aku terus g thu kat ckg maznah..ckg pengawas kmi..dia garng ckt..pa agi...dia marah la kat kls 2a3 tu..dia tny la gak...spa yang uat..tpi tak dak spa ngaku..n then..ckg terus kta ..lau xdak spa ngaku..aku sumpah org yang uat tu..apa agi...depa takut ar...lps tu depa marah2 kat kmi agi.. lagipun tak kn kmi nk biar depa pejak pala kmi..xadil ar cm tu...so kpd anda sume..hati2 pilih kwn yer..muka ja bek..tapi ati fuhh mcm blkng kuali mak aku jew...huhu.. k bye sume..salam

0 comments: