BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 4, 2011

sampai bilakah derita ini berakhir??

Assalammualaikum...






sampai bila aku perlu menagis??
sampai bila aku perlu bersabar??
sampai bila aku perlu berdiam??
sampai bila derita aku berakhir??
adakah derita ini akan tamat??

kenapa aku yang derita??
kenapa aku yang perlu hadapi??
kenapa aku yang terpilih??
kenapa aku yang dibenci??

bagaimana nanti kwn kwn aku??
bagaimna nanti dengan aku??
bagaimana nanti aku nk kwn??
bagaimana nanti aku nk PMR??

sampai bila??kenapa??bagimana??

macam mana nak lari dari dugaan??
macam mana nak lari dari dihina??
macam mana nak lari dari dipijak??
macam mana nak tenang kat skolah??

tiada kawan untuk meluahkan
tiada kawan untuk suka duka
...........tiada kebahagian pun dalam hidup aku..........




0 comments: