BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

bosan gileeeeerrrr~

hyeeeee guyz~ sorry lama menyepi...kini aku dalam zaman kegelapan...sejak kebelakangan nih hidup aku tah mcm pa tah...maybe aku kna mandi bunga kot...ish2...adoii..skrg nih kan mandi bunga mahal.. nak buat kat umha? ceh~ jgn harap.. nty mesti jiran sebelah jelez... kan kan kan??


ok, serius nih, aku nak g tau akhir2 nih aku selalu ada di alam hayalan yang berada di @&^$%*.....
korang asa la kan knp ea?? aku gila ka?? ehhhh~ bukan2 juz berangan je kot..sampai skrg nih stilll pergi melawat alam aku tuh... jgn la jelez tau... nk ikot jom2...


dah tu, aku selalu bangun tengah2 mlm... susah nak tido la.... nk kata tua, muka still lagi mcm Siti Nurhaliza...
nih mesti ada org bagi aku pakai susuk nih.. cpt ngaku!!! ish2.. this ok.. aku xmrh.. sonok nih  ^_^
exam dah abeh==== dah tau dah keputusan.. hmmm... bagi aku still lagi x memuaskan...


then,aku baru ja putuz benang.... hmm.. tinggal la aku sorang... wa~ nak nagis ah T_T hmmm... eh, tak boley2~ senyum lah~ ok, dah senyum sampai ke telinga dah.... nmpak kan?? jgn uat2 tak nmpk lak...  ermmmmmmmmmm~ kita sabo je la....~~~~


aku kna mandi bunga nih... tnpa mengenal putus asa.. aku pun pegi lah cari mna spa2 yang sonok... cehh~ tgk2 sume full.. waaaaaaaaaaaa~ bapakkkkkkk~ tolong cek nihhhh~~~ nk mandi bunga~~

0 comments: