BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

Dapat Gak TENGOK dia!!!

Salam sume...
Xyah kalot nak komen aku pny blog orait!!
baca jew...dok senyap senyap lor...
hahaha!! penat giler kolah smlm...
korang pose 6 x??? aku tba tba ja rajin...hehe
adk aku lgi rajin..pose 7 lgi tu...hahaha..well..bdk bdk agi..
ok ok ok!! balik kpd tajuk kali nie... 
smlm aku tertgk seorang yang memakai baju hijau..
aku ingat sapa...
rupa rupanya..."x-bf aku"
sonok ar gak... walaupun juz look not meet... 
hurmmm....encem dia skrg nie..
msti da ada "gf" bru kan...
Arrrrggghhh!!! sdih ar cita pasal dia...
kami putus pon dsbbkn kak angkat dia je..
kalot kew dia tu....!!!
benci benci benci!!!
Akhir kata dari aku....sayangi lah dirinya seperti anda sayang kepada para umat yang lain!!! always happy!!!

0 comments: