BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 6, 2010

3600 saat bersama awak

khairul,
ketika ini saya teringat pertemuan pertama kita di hadapan surau. ketika itu engkau memanggil nama ku, saya tahu bahawa hidp saya tidak akan sama lagi. banyak sekali peristiwa yang saya alami bersama khairul. menyanyi lagu yang pertama iaitu cemelia. makan kfc bersama-sama. menjadi bahan ubat luka sakit hati orang disekeliling. saya sedang mengenang setiap detik itu
     dan saya juga sedar akan satu perkara lagi. bukan bersama awak 24 jam yamg membuat hidup saya normal tapi  dengan adanya awak lah yang membuat hidup saya normal.saya dapat ketawa bersama awak setiap masa.
      terima kasih khairul, kerana telah menjadi kekasih saya selama 3600 saat. berjanjilah pada saya yang awak akan selalu tabah walaupun saya xda di samping awak lagi. saya nak awak yakin bahawa saya akan sentiasa ada sisi awak walau dimana awak berada

       saya sayang awak.....khairul
                fariha aina

0 comments: