BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 5, 2010

Aku menyesal!!!

salam sume..kali nie aku nak uat pengakuaan bahawa aku sudah menemui cinta sejati aku. dan aku bertekad bahawa 5 in 1 is not my status again!! aku suka kn dia!! aku syg kan dia...aku nak bersama dgn dia buat selama-lamaya!! aku tahu dulu aku mmng kjam...aku curang dari belakang..kini aku nak cinta sejati yang aku baru saja namapak...dari seorag lelaki...aku takut khilanagan diaa....sejak kmi kuar pda ahad lps...aku rasa tenang bila bersama dgn dia...aku nak bersama dgn dia dgn lbh lama....bkn utuk sesaat tapi utk selamya!! lelaki itu bernama khairul annuar.... atau dikenali sebagai keon...i love u keon!! aku akan tnggu jawapan darimu selama 2 mnggu lagi....aku akan terima apa yang engkau katakan!!

0 comments: