BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 18, 2010

peristiwa suatu pagi

salam.. dah dua hari aku g senamrobik dgn mak aku dan kwn mama... mcm-mcm karenah yang aku tgk..
ada la sorang makcik/kakak kn.. pny semangat la sbersenam.. gaya dia cm nk bunuh org ... bkk tngan pny la besar.. haha.. aku gelak kt dlm ati jew la.. jap g org kta aku ni gila lak.. tak mau aku... "tak kuasa aku" ..hehe..
hah~ hm.. da la seorg bdk nih.. pny la manja... nak berak pun nk g thu mak dia.. mak dia lak g tmn dak tu msk tandas.. umo dia dlm lingkungan 16 thn kot..
eee~ adik aku pun pandai uat sendiri ni dah besar pun nak swuh makk?? huhu
sorry la.. blog aku nih uka ngata org .. skit.. xbyk pun.. hahaha...
pe pe hal.. aku smkin rampin.. haha.. korang tu bla nk g senam??
dah berisi aku tgk...hehe(cm la nmpak) hm~ udah udah.. g la cpt..huhu~ hahaha~

0 comments: