BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

kenapa perlu berdengki??

assalammualaikum...
hai sume.. kenapa hidup nih perlu berdengki??
sedangkan kita boleh jew bincang dengan cara baik kan..
tak salah lau kita berterus terang apa yg kita uka.. apa yg kita xuka..
nih haa nk cita ckit..

 mai sni dok diam-diam..
dgr sni.. mak aku da umh sewa kat titi serong..
dkt stu da satu buah umh yg diduduki oleh seorg yg pnas baran..
aku nih uka pasang telinga time makcik- makcik gosip tau.. phm phm la...
setiap kali org yg sewa umh yg mak aku tu.. mesti kjap jew..
tahu tak knp?? org yg dok kt situ cari psl..
tahu tak knp?? org tu nk tanah yg arwah tok aku..

korang cuba fikir balik..
knp nk gaduh gaduh?? lau dia tak cari pasal dgn aku pny family..
dia akn dapat bahagian dia.. kmi pun dpt bahagian kmi..
kehidupan.. biasa la..

korang tahu tak.. org tu dah da byk isteri..
isteri dia sume lari sbb tak tahan dgn dia..
tak than knp??
ye lah.. dia tu panas baran..
asyik pukul isteri dia ja...
kesian aku tgk..
habis badan isteri isteri dia..

knp dia tak repot kat polis psl laki dia tu ha?
knp perlu da org mcm dia dlm dunia nih?
knp tak puas hati ha?
aku pun tak phm la..


kpd korang jgn jdi cam tu tau tau tau.. jdy org yg uka mengalah
hidup nih tak lama.. berbaik dgn org tau... nnty lau kita mati tak kan kita korek kubur sendiri kot..
itu yang mak au slalu kata.. biar org tak uka kita jgn kita yg tak uka org..
 "be the best among the best"
 

                                                                                                              aku syg korang!!! muuah!! jgn balas

0 comments: