BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 8, 2011

kesimpulannya lebih baik naik basikal

salam sume.. ngah uat pe tu.. hem.. korang masih kolah lagi kan?? g kolah nek apa?? saja ja tanya..
hm.. entry kali ni aku nak kata yang aku tak suka org bunyikan hon kereta/ moto/ lori/ bas/ van/ dan mcm mcm g yang ada hon..

ari tu aku dgn akk aku g kolah... da la sorang pemandu ni.. uka sgt bunyikan hon.. sedangkan org tu tak uat pa pun.. dia ikut jalan yang betul ja..lintas jalan ikut jalan yang ada belang tu.. aku tak tau pun jalan tu org panggil apa..

ok.. lagi satu.. lau kereta langgar sikit ja dgn keta kat depan tu.. knp nak marah-marah kuat kuat.. sian aku tgk si pemandu yang tak bersalah tu... aku tgk cm lembut ckit ... yang si pemarah tu berlagak mentang mentang naik keta yang mcm polis pny uat pala pa...

and then.. jalan raya adalah jalan yang besar khas untuk dua lorong ... kadang kadang da jalan untuk si naik basikal..moto..kenderaan berat.. hm...knp bila kereta kiri kanan suka hon kuat kuat.. sedangkan jalan tu punya la besar

so, lebih baik naik basikal.. hahaa boleh kuruskan badan

0 comments: