BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 23, 2011

BaGi sEmAnGaT Ke lEmAh sEmAnGaT

Assalammualaikum.... hai sume... aku tak lama lagi PMR.. doakan aku tau... aku nih bukannya pandai sangat.. aku akan cuba sedaya upaya aku... INSYALLAH.... aku boleh.. aku da moto study aku..
OFF~HP,FB,TV,MAJALAH,GOSIP...............
ON~BUKU,MINDA,KELAS+,TNY JIKA TAK PHM.............
matbe payah skit nak tinggalkan sume tuu... tapi aku akan cuba utk tahun nih... aku nk belajar leklok .... sbb aku tak pandailah, sbb mam slalu kta aku nih malaslah, sbb abh slalu kata aku nih berlagak..... aku nak ubah sume tuh.. kadang kadang aku sakot hati gak dgn apa yang depa kata.. tapi aku bakar sume kata2 tuh... aku nak belajar lek lok.... mama nk aku jady doktor... abh lak nak aku jadi chef... tapi aku da minat ak tersendiri.. aku uka tangkap gambar..... aku cdangkan aku nak buka kedai butik bila besar nnty... tapi aku tahu tak akan berlaku pny.. aku akan kerja mkn gaji gak....
Pe pe hal.. aku nak korang SUPPORT aku tau.... DOA kan aku .... jangan SINDIR aku...
aku nak jady cm korang gak... pandai.. boleh belajar sana sini... kerja kat tempat econ... aku nak gak.. aku jeles!!! sbb jeles lah aku nk study tol tol.... BISMILLAH..... aku boleh uat..
papay korang....assalammualaikum......(^_^)

0 comments: