BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

iTU YaNg aku tAk sUkA

Assalammualaikum.......... aku bukan tak nak kawan dgn korang... tapi aku tak berapa suka satu benda ja............sbb tuh bila korang uat bnda tuu aku akn masam......... korang tak reti ke??  hm.. aku tak suka korang pinjam buku kerja sekolah aku.... aku paling benci bila korang pengang buku aku.. aku bukan nak kata yang aku nih kedekut, belagak..... tapi aku rasa cam tak berapa adil.. ckg swuh kita uat kat umah... buat sndiri... aku buat dengan perah pala otak aku ..... tut tut... bila smpai ja kat sekolah dah copy copy kerja umah.... korang paham tak KERJA RUMAH?? maksud dia... do at home.... tu bahasa omputih la... bahasa org melayu... buat kat rumah.... da ka ckg kata SCHOOL WORK??  tak pernah la.... lau uat kat skolah... tak pa la kita bincang... so, lau korang nmpak aku masam kat sekolah..maknanya da la org uat benda yang aku tak suka tuh... jadi do by yourself... do not copy but ask if you don't know..... orait... PMR wey.... bln 6 dah percubaan.... salah tak pa... kita uat sndri.... kita leh perbaiki balik.... lau tiru org pny pa dpt???? mai g tahu aku................................. 


ITU PESANAN AKU KEPADA ORANG YANG TERASA DAN MEMANG PATUT RASA
BUKAN MARAH TAPI TAK SUKA

0 comments: